Ullared

Så har man då varit ner till Ullared för att uppleva spektaklet man sett på TV.
Vi åkte från Örebro vid 5 tiden i fredags för att ta oss ner till nattinkvarteringen i Kungälv. Kom ner sent på kvällen efter en körtid på drygt 6 timmar, ja vi stannade och åt på vägen och sträckte på benen ett par gånger..
Nattdags vid 12 och upp 5 på morgonen för att kunna åka vid halv 6.
Varför? Jo för att vara på plats runt 7 när de öppnar och på så sätt slippa köerna =)
Uppskruvade förväntningar och småstressad över allt man hört om köer och trängsel gjorde mig lite småbesviken för när vi kom var det varken eller.. Fast det ändrades en timme senare när det plötsligt vällde fram folk överallt! Antagligen kom ett par busslaster =)
Tjaaa, det var en stor upplevelse tycker jag faktiskt, finfina priser på vissa produkter och normala på andra. Nu när det finns lågprisvaruhus i var och varannan stad är man inet sådär WOW över lågpriser men visst slank en o annan skräpgrej med i kundvagnen, hehe..

Nedan följer några bilder på vad det blev. 
Bl.a. 4st lampor, smörgåsgrill, dubbelbäddset och lakan, handdukar, hygienartiklar, diskmedel, wettexdukar, bakplåtspapper, godis och lite annat.. 
Slutsumman i varuhuset var 2056,40:- =)

Jag var därinne i 4 timmar, alldeles lagom tycker jag! Mina medresenärer var inne drygt 2 timmar mer än mig så jag satte mig ute i solen och läste tidningen - gött! Tills solen gick ner *brrrrr*

KOm hem vid 9 tiden på kvällen och var totalt utpumpad, setat dubbelvikt i bilen på vägen hem med prylar överallt! 
På det stora hela är jag nöjd, missade naturligtvis massor med grejer som jag tänkt handla.
 
Får tacka H&M och H för helgen!

Hygienartiklar från Ullared, inkl handdukar och badkudde  Hygienartiklar, handdukar och en badrumskudde

Köksgrejer från Ullared  Köksprylar, godis och sånt

Vardagsgrejer från Ullared, inkl bäddset osv  Lampor, bädd-set och vardagsprylar


//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vad fint du har handlat på Ullared.. Mysigt att handla olika saker som man behöver ha hemma... Jag ska dit den 1 nov... Längggtttar!!!!! Hihi kraam

Postat av: Ingegerd Branting

Så det var inte så mycket folk vid denna tid på året, bra att veta. :) härligt med en utflykt!

2010-10-13 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback