Söndag

Idag är det söndag och jag sov otroligt dåligt inatt, låg och tänkte dels på Schlagerlåten Underbart! Som jag inte fick ur skallen, den vevades om och om igen.. Även när jag vaknade vid halv 8 tänkte jag på den *suck* Jävla låt!!!
Dels så låg jag och funderade på var jag gjorde av nässprayen.. Jag e ju småtäppt i vänstra näsborren så jag behövde ju den. Gick o la mig vid 11 och vid halv 2 kom jag på det! Upp o dra i sig en stor dusch av den, i näsan alltså och sen somnade jag på fläcken {:-)
Hahaha, roligt att vara nervös, man gör de mest konstiga saker eller hur?

Söndag som sagt, lite snuva kvar och ska dra i en spray till, ta ett hett bad, ta min KanJang o C-brus och sen packa det sista innan jag åker till Köping.
Farsan kommer dit med och efter mat och presentutdelning där åker jag med honom hem till Eskilstuna.
Natten till måndag lär bli jobbig om denna natt var såhär, så sen upp till Huddinge för att kollas. EKG, blodprover, träffa narkosläkare, operationsläkaren och vårdpersonalen och till slut tas in på avd B82-84 öron-näsa-hals. Man kan visst ringa till avd för att kolla hur en viss patient mår men jag tror det bara är för anhöriga så jag lägger inte ut nåt nummer. Skickar SMS till vissa och andra får veta när jag kommer hem.. Skulle jag skicka till alla kompisar skulle det bli över 200 SMS o det funkar inte.

Söndag och nervös.. hua.. AIK vann iaf igår, 3e titeln bärgad.. Snart ny säsong =)

Fixa-till-mig-dags nu Må fint alla ni, tänker på er och hoppas ni mår bra!

//Branting



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback