Så var det lördag

Tänka sig vad veckan gick fort nudå, lördag redan och bara 2 dagar till inskrivning och 3 dagar till operation. Känner sjukt nervös emellanåt när jag tänker på vad som komma skall.
Fråga:
Kan nervositet uttrycka sig i form av en förkylning??

Vissa tror att det kan det och då är det ju bra =) Jag känner ett visst tryck över pannan och är täppt i ena näsborren och har skrovlig hals ännu men det är på väg över hoppas jag.

Skrev det här till en vän via mobilen:

Känns som alla fjärilar samlats i mellangärdet, jag har svårt att andas och vara still. Stor förväntan, kan knappt prata och det spritter i kroppen. Näää jag är inte kär jag är nervös *ler*

Dricker kaffe och har antagligen rökhosta, om en timme borde jag må toppen igen =)

Solen skiner men vete tusan om jag ska ut idag, om jag sitter still hemma så kanske jag mår kanoners...

//Branting

Kommentarer
Postat av: Jojo



Jag tror på din tes där - att nervositet kan uttrycka sig så.

Stor varm kram!

2010-03-06 @ 12:39:32
Postat av: Ullis

Så var det för mig både 1:a och 3:e gången, jag mådde skitdåligt innan...och fick hjälp med näsdroppar på uppvaket för det var däppt i däsan;)



nu senaste operationen vart jag yr och mådde riktigt kasst innan, så nervositet berodde det definitivt på...



Håller tummarna att allt ska gå bra för dig!!



Kram Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback