Det närmar sig...

Så har jag fått datum för operationen, den 9e mars ska jag sövas och läggas under skalpellen.
Åker upp den 8e mars för inskrivning, provtagningar och prat om vad som komma skall.
Jo jag är nervös!!
När jag kom hem i torsdags fanns ett brev från Karolinska Institutet på hallgolvet, jag öppnade det, satte mig och började faktiskt grina. Inga sorgetårar utan tårar a glädje, tårar som bara kom för att NU nu är det dags att förändra min hörsel mitt liv! Hela min existens kommer rubbas och jag känner mig både förväntansfull och darrig.

Enda smolket i bägaren nu är att den förkylning jag hade för nån vecka sen aldrig riktigt gick över utan blommar upp igen..
Hjälp mig nu kära läsare!!
Hur gör man bäst för att bli av med en gryende förkylning??
Ska pumpa mig full med C-vitamin enligt en på jobbet. Alvedon för att dämpa den. Mer förslag??

Ja nu går man mest bara och väntar, försöker sysselsätta mig bäst det går men det är svårt. Så fort man stannar upp kommer det över en, måndag närmar sig!!!

Annars har jag äntligen köpt nytt soffbord och ska inrikta mig på ny TV-bänk. Bordet kommer från MIO och heter Diana, för er som e nyfikna kan ni gå in på
www.mio.se och leta reda på det =)

Nu duscha, senare jobba och efter det tvätta och städa. Ska inte vara skitigt när jag återvänder från sjukhuset är det tänkt men man vet ju aldrig med mig...

//Branting

Kommentarer
Postat av: Henrik A

Vitpepparkorn säger dom på dagis. C-vitamin är bra innan man förkylningen blommar ut. Lycka till, ska bli spännande!

2010-03-03 @ 15:29:03
Postat av: Jojo

Tranbärsjos, multivitaminer, vitlök, halstabletter, honungsvatten...

Hmm... svartpepparkorn...



Lycka till med operationen! kramas

2010-03-04 @ 01:45:45
Postat av: Branting

Vitpepparkorn är om någon spytt, maginfluensa etc.. svartpepparkorn har jag aldrig hört talas om.. Har bara kryddpeppar hemma :P

KanJang, C-Brus, Alvedon och frukter trycker jag i mig dagligen men det verkar som det inte blir bättre sucka

Får bestämma mig här och nu för att INTE bli sjuk



Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback