Tränat äntligen!

Så äntligen har jag varit på F&S o satt igång med träningen. Blev en mjukstart kan man säga men gosh vad svetten flödade!! Det var varmt som attans i lokalen och när man kört igång med lite cyklande forsade svetten om en. Lite styrka på en del maskiner o sen upp på crosstrainern.
Efter blev det bastu, eller som finnen kallade det Ett varmt rum ;)

Imorgon efter jobbet drar jag till Eskilstuna för att sova hos farsan. låter märkligt? Japp, det kan det men dagen efter far vi upp till Huddinge sjukhus för att gå på CI - utredning hos dom. Alla förundersökningar är gjorda vad jag kan förstå så nu verkar det mer bli en massa tekniska specifikationer. Sen vill de väl höra skälet till varför jag vill operera mig och träffa mig innan de karvar o svarvar i skallen på mig :P
Det ska bli väldigt intressant om ni frågar mig...

Nu ska jag sova för jag sov nåt bedrövligt inatt, frös/svettades om vartannat så jag e bra mör nu..

Må väl alla söta

//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ja, skönt att börja träna lite nu...

Lycka till med undersökning för CI. Kram

Postat av: Henrik A

Farbror doktorn kommer drillandes med en stegborr i sin DeWalt-skruvdragare. Pluggar in en gul och på med en paraply :P



Hoppas allt går bra. Du får berätta mer utförligt sen om du får det beviljat men det har du nog fått i stort sett.



Dags att låta håret växa ut därbak för att dölja...



/Henrik

2010-01-19 @ 01:30:32
Postat av: Lilla Rose

Gött o träna.. :) Lycka till när du ska in till för undersökning. Hoppas det kommer att gå bra. :) Kram

2010-01-19 @ 11:46:22
Postat av: Anna

Skoj att du börjat träna! Så att vi kan träningsdejta senare... ;-) Hoppas att det blir bra på Huddinge! Kram

2010-01-19 @ 21:55:04
Postat av: Sussi

Skoj det blivit en mer fart på din blogg nu..

Kramen..

2010-01-24 @ 22:03:41
URL: http://suzzisvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback