Lördagen och idag

Igår vaknade jag upp sent, halv 10!! Var ut dagen innan på några öl med polarna, Bishop was da shit.
Började med en Vintermörker, gott! Gick vidare på en Kilkenny och den är aldrig fel och sist tog jag en ljus och iskall Staropramen. Verkligt lyckade ölsortsval men lite bakvänt kanske...
Vid 1 drog jag ner på stan för att träna på F&S med kompis och man kan väl säga såhär: I måndags när vi körde igång var det smockfullt, man kunde knappt andas och man fick vänta på en maskin i typ 3min innan den blev ledig. I lördags var det småtomt, maskinerna hade 0 kö och allt gick oerhört smidigt. Körde hårt med maskinerna och efter 30 min styrka intog vi konditionsrummet. 30 min på Crosstrainer och jag simmade från maskinen - min svett hade bildat en mindre sjö som maskinen flöt i ;)
Bastu en stund o sen bara flämta i den iskalla duschen. Toknöjda åkte vi hem till mig på en kaffe och sen ut till Vintrosa på lite käk. Lövbiff o klyftpotatis.. GOTT!!
Språkades, spelade plump där jag förorade med 1p i sista omgången! och kollade Pirates of the Carribean innan hemfärd runt 12..
Idag vaknade jag ännu senare, kl 10!! småsnuvig och hostade som en galning =( Det släppte faktiskt efter kaffet *puh*
Nu har jag träningsvärk i axlar, armar och lår - Skönt faktiskt!!!
Ska diska, slänga sopor o kolla efter tvätt-tid. Senare bara slappa...

Må gott alla fina

//Branting

Kommentarer
Postat av: Henrik A

Jaså, du har börjat lyfta vikter, träna och vara mån om din kropp. Väntar med spänning om några år då jag förväntar mig att du ser grotesk ut då :)

2010-01-24 @ 19:49:56
Postat av: Henrik A

Jaså, du har börjat lyfta vikter, träna och vara mån om din kropp. Väntar med spänning om några år då jag förväntar mig att du ser grotesk ut då :)

2010-01-24 @ 19:50:40
Postat av: Sussi

Ja, de änglarna inköptes i en liten butik i H-sand.

De köptes till en väninna som fyllde 40 år nyligen.

De finns nog överallt i inredningsbutiker..

Postat av: Tobbe

Låter som en härlig dag! Har också börjat småträna nu på F&S, kanske stöter vi på varandra mellan vikterna? =D

2010-01-29 @ 13:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback