Lista

Snodde en lista från en väns blogg, ska försöka komma ihåg att blogga om det varje dag =)

Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig

Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - mina föräldrar
Dag 04- De här åt jag idag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min första kyss
Dag 07- Min bästa vän
Dag 08 - Någon speciell
Dag 09 – Musik
Dag 10 – Något jag är stolt över
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min väska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favorit helg
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Film
Dag 30 – Om mig

5 saker du inte visste om mig:

1. Mitt första drömyrke var grävmaskinist eller matte/gymnastiklärare
2. Jag kan spela Gubben Noah på gitarr
3. Jag är nästan blind på mitt högra öga, ser översta raden på optikern väldigt suddigt!  
4. Jag har inga minnen från min barndom och jag vet inte vad det beror på..
5. Jag drömmer mardrömmar minst 3 ggr / vecka

//Branting

Kommentarer
Postat av: Nille

Ser fram emot följande dagar. En del att tänka på!

2010-12-11 @ 11:59:29
Postat av: Jojo



kramar om Att drömma mardrömmar lät inget skoj alls... har du nåt bra tips som du gör när du drömt dom, för att kunna somna om?



Sedan.. eh... översta raden på optikern... oh fan, visste inte att optiker delades in i rader? ;)



kramar om

2010-12-11 @ 12:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback