Datorn i TVn

Igår var en vän här o hjälpte till att koppla TVn o datorn, så nu när jag skriver dettsa sitter jag o kollar på TV rutan =)
42" *skratt*

Ja vad har ni för skärmstorlekar??

Det blir nog bra när man fixat till allting och rädd att det ska bränna in i TVrutan är jag inte, händer det så händer det, till dess har jag en kalasbild =)

Annars rullar allt på, inte mycket händer eller så gör det just det så jag varken orkar eller hinner med..
Vill antagligen inte blogga längre...

//Branting

Kommentarer
Postat av: Marina

Har också svårt att hinna med bloggande. Däremot har jag funnit Facebook, där är jag inne.

Men du, skicka gärna nån bild på din lya, är nyfis.

Får maila vidare sen.

Kramis

2009-03-31 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback