Kallt

Tycker det är sanslöst kallt ute numera, som nu på morgonen är det bara 6 grader och vi är ju faktiskt i mitten av juni. Borde väl åtminstone vara uppåt 15 grader på morgnarna men näpp...
Annars är det lugnt, rullar på i väntan på semestern.
En rolig grej där är att eftersom jag inte har nåt planerat alls så har jag glömt vilka veckor jag har semester =)
Vi fyller ju i i slutet på mars när vi vill ha semestern, sen glömmer man bort det. Det enda jag vet är att jag har 3v sammanhängande i juli nångång. . .
Tog en vecka i slutet av maj när vi fiskade och pokern var i Gbg, sen 3v i juli nudå och sen tänkte jag mig nån dag i höst samt runt jul, därför jag har 3v i sommar...

Snart midsommar - undrar vad man ska göra då =)

//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej... Allt bra med dig?? Det känns mkt bättre nu.. Skönt. Jag kanske kommer till upp någon gång i juli, så kanske vi kan ses??... Kramp

2009-06-16 @ 22:37:18
Postat av: Felicia

Vet du nu när du har semester? ;) Här plågar jag ihjäl mig själv genom att fixa och dona i trädgården i denna hetta. Puh! Ångrar mig att jag inte packade ihop oss och drog till badet istället. Nåja ja, ska inte klaga... Det regnar ju inte! Kramen

2009-07-01 @ 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback