Match

Så var det dags för den årliga drabbningen mellan ÖSK - AIK på Behrn Arena, en match man inte gärna missar trots bortaresebojkotter, hot med stryk av Firman etc.
Jag bor ju för 17 här =)
Brukar stå i klacken o sjunga mig hes men de senaste åren har jag suttit på långsidan, hes blir man ju ändå.. hehe..

En sång som brukade sjungas och som jag sjöng med en bit går: "Vem fan vill bo i Örebrooo" (typ jag dårå) Jorå jag sjunger med men stoppar när de kommer till sista ordet, för så är det ju inte för mig - jag VILL ju bo i Örebrooo..

//Branting

Kommentarer
Postat av: Lowe

...Mmm.... inget avis här hemma! suck Men jobb idag o kryssning imorrn tidigt, så det blev som det blev.... får bli nästa år. Men skulle hellre varit i örebro idag kan jag lova!

2009-07-05 @ 19:21:34
Postat av: Sanna

Jotack, det minns jag nog ;-)

Dock hade vissa idioter tydligen varit i närheten där jag bor och trashat ett ställe... Vad är vitsen liksom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback