Rynningeviken

Jag och en kompis - R - var ut på isen i början av januari när dte var som kallast, -18 grader stod det på termometern men vi var lika glada för det.
PÅ med rätt kläder, fyll en termos med kaffe och låt solen skina!!!
Några bilder därutifrån:


Jga och en kompis var ut på Rynningeviken och skejtade

Jag mitt ute på isen
R och jag i full färd
I fart höll jag upp kameran - skaplig bild
Så vackert
Sådär vackert ska det vara

Det tog på krafterna och ljumskarna var ömma i flera dar efteråt men vilken dag vi fick. PÅ vanliga hockeyrör tog vi oss ut sakta men säkert, några raster för att hämta andan och så kom vi så långt ut som Glanshammartrakten.
Nästa år ska iaf jag införskaffa långfärdspaket, banne mig!!!

//Branting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback