Årets första...

...sjukdom har drabbat mig.
Har känt av det i närmare en vecka innan febern kom och då tog jag beslutet att gå hem och lägga mig igår. Tog tempen hemma och den visade 39.1 med + - en halv grad, men feber var det.
Imorse vaknade jag med världens mest rossliga hals och huvudvärk och så låg jag och frös också så nu är jag väl på väg att få en riktig grabbförkylning *snyft*

Annars har det rullat på här i nya lägenheten, saknar en del mattor och köksgardinen men det kommer tror jag. Vill även skaffa en större säng så man får bré ut sig riktigt ordentligt. Har en 120 säng nu och funderar på att köpa en helt ny 169 eller en från Blocket. Fast det känns sådär att köpa en begagnad, man vet ju inte vad som hänt i den sängen och man vet inte egentligen hur den är ju.. På ex IKEA kan man provligga och fnura och sen gå och köpa på avbetalning om man så önskar. Skulle kännas bättre med en helt ny fräsch säng också. Siktar på en 160, ny och fräsch tror jag..

Over & out

//Branting

Kommentarer
Postat av: Henrik A

En begagnad säng har massor med kvalsterbajs.

2009-02-06 @ 14:38:54
Postat av: warin

krya på dig!

2009-02-06 @ 16:50:28
Postat av: Ulle

Krya på dig!! Kram

2009-02-06 @ 17:53:12
Postat av: Åza

En begagnad säng skulle oxå få mej att krypa ur sängen i sömnen och lägga mej på mattan på golvet istället......

Hellre en ny säng än begagnad...

Möbler kan man ha som begagnad men inte säng, underkläder... Någon gräns ska det finnas..

ciao

2009-02-07 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback