Ny mobil - samma nummer

Som ni ser i rubriken har jag fått ny mobil nu, en SonyEricsson C902 med 5 Mpix kamera och turbo3G så nu kan ni messa på igen =)
Däemot har jag inga kontakter eller iaf väldigt få kontakter i mobilen så ni som vill att jag har ert nummer kan väl slänga iväg ett SMS undertecknat så jag vet vem som skickat.
Samma nummer som förut på min så inga konstigheter...
Nej jag kan inte säga om jag är nöjd med den ännu eller inte, ge mig lite tid så ska jag recensera den, däremot gillar jag SE:s användarsnitt...

//Branting

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att du gillar den. ;-) Har haft min (samma modell) länge och är lika kär i den nu som när den kom ut. Tycker att den tar riktigt bra bilder faktiskt. :-)

2009-04-21 @ 21:16:19
Postat av: Felicia

Jag har nyss övergett SE och gått över till Nokia E71 :)

2009-04-21 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback