Härligt väder

Idag liksom istort sett hela veckan har det varit soligt och grannt väder. Solen har tagit och man har fått lite färg och man ler ju med hela ansiktet när solen skiner som den gör. Man tror det är sommarvarmt och man klär sig därefter men så komme rman ut *brrrr* Att det på ena sidan av lägenheten står +23 och på den andra sidan +7 det skiter man liksom i, det är ju +23 :D
Så man småfryser hela tiden eftersom man är klädd i shorts o t-shirt istället för jeans och nånting ovanpå teschan..

Men det är ju förstås synd att klaga när solen ändå skiner och gör en glad, fåglarna kvittrar och träd och gräs börjar få färg..

Livet är underbart ju!

Till helgen får jag besök från Malmö, ska bjussa på lite mat på lördagen och så ska jag ha min inflyttningsfest efter det och det ska bli så gött! Vi går ut tidigt fr jag har som ni alla vet en galen granne som klagar på allt ljud som sipprar upp till han. 
Inatt däremot kom det ljud uppifrån, musik spelades halv 2 och det var många dunsar i taket så fanta i mig om han klagar!!

AIK vinner trots uselt spel, tja vad säger man. Behöver inte annat än le =)

//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Ha det kul på inflyttningsfest!!!! Kram

2009-04-20 @ 23:00:19
Postat av: Felicia

Vad för mat ska du bjuda Malmögästen på? Kycklingfile med mango chutney och chips kan jag rekommendera varmt :)

2009-04-21 @ 23:01:28
Postat av: Marina

Höhö.... fick jag aldrig komma på din inflyttningsfest??? Bilder på lyan då? ingen fara vännen, men själv tänker jag försöka ha nåt slags party här i sommar , för att jag fyller 30. Men kanske bara tjejer då. Men du är självklart väkommen ändå när du känner för det!

2009-04-28 @ 10:57:26
Postat av: Branting

Flisan: Det blev tacos och inte bara en Malmötös utan två var här ;)

Ina: Jag orkar inte ta bilder av en lgh som inte är färdig för fem öre och jodå du hade lätt fått komma men du hade inte kunnat.. Jaså, du är på väg att bli vuxen, välkommen till livet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback