Jobb

Jag har sökt ett jobb på Stadium Nordstan i Göteborg och var på intervju i torsdags.
Idag fick jag besked att de inte ska anställa mig. =(
Nåja, skam den som ger sig så jag sökte jobb på Stadium Grand i samma stad, som lageransvarig, ja det var han som fick jobbet i Nordstan så jag passar på att söka den tjänsten istället.. *ler*

Jodå, jag jobbar kvar på citybutiken som lageransvarig - för er som undrar - men jag känner att jag vill vidareutvecklas, komma vidare i mitt arbetsliv och min livssituation, få en pånyttfödelse..
Ska leta andra jobb utanför Stadium också nu.. får se...

Annars händer inte mycket, foten värker än, blöder då o då. Ska upp imorgon kl 9 till Capio igen för undersökning hur det ser ut och ev fixa till det bättre..

//Branting


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att du inte fick jobb i Gbg.... Kram

2008-09-29 @ 21:04:48
Postat av: Ulle

Det var jag som skrev..Ler

2008-09-29 @ 21:06:25
Postat av: ingegerd branting

Ja det va tråkigt att du inte fick det jobb du ville ha men å andra sidan är jag glad att du finns kvar i närheten, kram

2008-10-04 @ 16:53:03
Postat av: Ulle

Hej, allt bra med mig. Är här på kontor. Ja längesen vi språkade. Hur är med foten? Vi hörs! Kraam

Postat av: Lowe

Jahaja... det e inte ofta du uppdaterar med nåt nytt här ser jag :) Men eftersom man aldrig hör nåt från dig så e ju det enda sättet o veta va som händer... pikar ;) Närå.. Jag tänkte kanske komma förbi på en "staackars-mig-som-pendlar-så mycket-och-vill-stanna-på-kaffe-nånstans-fika" hos dig snart! ...om du nu bor kvar i Öret när det blir aktuellt då :P E i Örebro/Nora månd, tisd, onsd nästa vecka..så kanske kan höras då?! Ha det bäst så länge going!! KRAM!!

2008-10-25 @ 02:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback