Foten

Längesen jag skrev, jag vet..
Var superförälskad under sommaren men tyvärr dog det ut. SÅ nu kan jag titulera mig singel igen =(

Imorgon är det äntligen dags för operation av min vänsterfot. De ska ta bort en stor bula jag har på utsidan, ser nästan ut som jag har en golfboll under skinnet. Det är en vätskeboll kan man säga som de ska karva ut. Den sitter nämligen fast på fotbenet och därför ska de fila bort den.. Ja jag ryser jag med vid tanken att höra bågfilen skrubba mot benet :P Ischa!!
Ett litet problem med det hela bara: Ingen av mina vänner jag frågat hittills kan hämta upp mig efter operationen, alla upptagna av jobb, studier och möten så jag vet inte hur det ska gå..
Iofs har chefen sagt att om det krisar så kunde han påsin lediga dag komma och hämta mig =)

Annars är allt som det ska med mig, jobbar o sliter och det går bra!

//Branting

Kommentarer
Postat av: M@rcus från Götet

Varför måste någon hämta dig? Ta en taxi, vet jag!

Postat av: Ulle

Hoppas det går bra för dig med operation. Tänker på dig. Kram

2008-09-03 @ 21:38:09
Postat av: Branting

Jag kommer troligtvis vara fullproppad med smärtstillande så därför behövs någon som leder mig hem :P Och jodå! Taxi blir det..

2008-09-04 @ 07:14:17
URL: http://brantings.blogg.se/
Postat av: Lowe

Dumt att du inte sa det tidigare. Jag kunde ju hämtat dig vettja. Med lite planering så hade det gått o fixat...men nu antar jag att det e försent! Hoppas det gick bra iaf! Lugnande medel e rätt trevligt ibland, så det kanske inte blev så illa som du trott innan?! Kram på´rej

2008-09-04 @ 17:30:05
Postat av: Telefonhoran

Ha en fin kväll!

2008-09-04 @ 17:36:18
URL: http://telefonhoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback