Vart o fiskat

Ja så har man varit ut ett par dagar i skogen, blivit skitig, luktat fisk dagarna i ända och dessutom fått upp en hel del firrar. Några släpptes i för att äta upp sig lite medans andra fastnade så hårt att de var tvungna att tas upp. Antal fisk som fångades översteg vida de föregående åren. Första året en enda, andra året 2st. och iår 5st + 2 isläppta + otaliga halvnapp..
Inte bara jag fick fisk förstås utan både mor min och hennes gubbe fick fisk, gubben så många att vi slutade räkna ;)
Har med mig 2 små och 1 bautafirre som ligger och väntar i frysen på rätt recept alternativt rätt person att laga till dessa (hint till kockarna i gänget!) + en rökt som jag ska äta på macka hela veckan =) 
Anledningen till att jag åkte hem några dagar tidigare var att det blev så mycket folk och att vissa tjärnar blev abonnerade, känns inget kul att stå för tight ihop när man är ute i busken..
Några bilder fick jag ihop iår igen och de kommer läggas in så snart jag hittar sladden till kameran, har städat minutiöst hemma så nu hittar jag ingenting *S*

//Branting

Kommentarer
Postat av: Tina

Och vadan detta? De senaste inläggen raderade eller vad har hänt?

2008-09-01 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback