Fiska

Meningen är attjg ska åka upp till Säfsen idag för att fiska men vädret däruppe är inte det bästa sett ur fiskesynpunkt. Flera cm snö ligger på backen och tja det verkar inte bli nåt =( Får se i eftermiddag om det börjat tina upp däruppe eller om jag får stanna hemma..
Annarsbörjar jag dessutom bli förkyld så vet inte om jag stannar hemma iaf. Fast trist att vara sjuk på semesterdagar!!
Annars rullar allt på, var i Norrköping i lördags och hade riktigt kul. Spelade volleyboll och hade frågesport om vartannat och kan väl säga att vi var bra på det ena men mindre bra på det andra. Vi slutade på plats 42 av 118 så det får vi vara nöjda med, mest med tanke på att vi inte var så heltaggade allihopa.
Kvällen blev ok också måste jag säga, 3 rätters middag och efterdet underhållning iform av nåt coverband. När en av cheferna skulle åka hem så följde jag med i hans bil och stack runt 11 tiden och var hemma runt 1 snåret. På det stora hela en bra rolig och skön upplevelse, ibland rena väckelsemötet :P
Fick höra efteråt att det kom en artist till nämligen Markoolio, ja missade jag nåt verkligen *S*

Nu ska jag dricka kaffe och sen packa det sista ifall att jag ska iväg.
Ha en trevlig vecka kära läsare

//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Synd att du missade den sista artist.. Ha det kul och kram

2008-05-20 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback