Vår redan?

Jag tror bestämt våren kom tidigt iår!
Idag vaknade jag av att solens strålar väckte mig klockan 7 och jag tittade skrämd upp från det varma goa täcket för att knalla upp och upptäcka att det minsann inte var så kallt i lgh som det brukar. I vanloig afall får man bylta på sig för att motivera en uppstigning men idag var det lätta steg som förde mig mot kaffebryggaren. Solen har en märklig effekt på hela mig, ty jag blir som en annan!
Det liksom spritter i benen, stegen känns lätta att ta och hjärnan exploderar av minnen från fornstora dar om en vår så häftig som få =)
Shit vilka ord jag använder, f´låt om jag är knäpp!!
På lunchen knallade jag ut med mössan på bara för att upptäck att det var 15 grader på Trygg-Hansaklockan/termometern.
Skönt med värme!!!
Väntar annars med spänning på en annan grej men kan inget säga ännu, om 2v kan jag vara på väg mot skyarna eller tillbaks hem till min sunkiga 1a med kokvrå i ett av ÖbOs tristaste hus!! Nej ingen lgh på gång, nåt heeelt annat..
Tål er 2v så får ni veta - my lips are sealed.

//Branting
 

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jaa, solen har väckt mig vid halv 7 imorse och det var såå ljus ute.. Det känns som att det är våren nu.. Hihi. Ha det gött kram

2008-03-03 @ 18:43:44
Postat av: Anna

Här var det lite snö imorse när jag vaknade! Och kyligt... Men nu e snön borta iallafall. :-) Kram

2008-03-03 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback