Trött - Mår bättre

Mår faktiskt tillomed mycket bättre tack vare mina nära vänner - som hjälpt mig genom en hel massa, genom djupa svackor tillbaka till en någorlunda vanlig vardag.
TACK!

Igår på jobbet (jag vet jag ska inte skriva jobb men detta går bra, lovar) så började jag med omflyttningen som jag velat göra sen jag började på citybutiken. Av olika anledningar har det inte varit prio1 utan skjutits upp på obestämd framtid.
NU blev det av!!
Började riva hyllor som stod där dit jag ville ha bänkarna för att kunna flytta bänkarna dit då. Städa städa under hyllorna och under bänkarna emellanåt. Tog inte så farligt lång tid att flytta allt men sen skulle jag få upp hyllorna på annan plats, oj oj oj vilket sjå att få upp det. Började skruva ihop två sidor för att sen lägga hyllplan på dessa, av plåt då. Ingen IKEAhylla som redan är stabil efter man tryckt i 2 plugg utan här gäller skruvar, krysstag, mer skruvar + hyllplan. Nåja, fick dit översta med hjälp och sen skulle jag själv fixa resten. Fick på 2 hyllplan till och skulle lägga dit sista, nedersta. Plötsligt känner jag, när jag står på alla 4 böjd under hyllorna, hur det börjar svaja =(
Joni, det rasade!!!
Plåthyllor och järnstänger över hela mig, det dånade som om åskan gick och jag låg underst i en stor hög av plåt, järn skruvar, nitar, jag och så ännu mer plåt :S
Jo det kändes kan jag säga, kravlade försiktigt upp från högen och skakade lite, kände efter så jag inte blödde eller var skadad på annat sätt. Nej faktiskt bara en liten bula bak i huvet =)
10 minuter senare kom nån in på lagret och jag undrade lite smått om det inget hördes att det rasade samman, jo det gjorde det sa han men han trodde inte jag var skadad =( Nåja, det var jag ju inte.. Men tack för tanken iaf ;)

Nåja, jag fick min hjälp till sist och då gick det mycket lättare, snabbt också =)
Så nu har omflyttningen avslutats någorlunda, ska fixa upp lite hyllor och flytta det sista såsom en skrivare som inte funkar och sätta upp lite affischer på Stadium-andan etc ;)

Man blir trött avatt jobba över mycket så nu är jag rejält tilltufsad - behöver verkligen sova ordentligt :)

Förutom en bula i skallen är det som jag skrev bara fint med mig

//Branting

Kommentarer
Postat av: Lowe

Nä nu... nu får du allt börja va lite mer försiktig! *rädd om dig vännen* KRAM

2007-10-31 @ 21:59:55
Postat av: Jojo

Skönt att höra att det är bättre!*kram*

2007-11-01 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback