Mår sådär.

Först mådde jag kanon privat, hela våren och sommaren har varit en lyckans tid på det området medans jobbet har lunkat på då. Sen kom en ganska djup svacka inom jobbområdet som kulminerade för bara någon vecka sedan. Sen dess har det gått spikrakt uppåt på det området medan det privata har gått rakt åt andra hållet.

Från lyckans sommar till deprimerande höstmörker, sårbarhetens skuggor.

Det bygger på med en massa missförstånd med både den ena och den andre personen och nu går jag snart in i väggen privat istället för på jobbet. Skulle nästan behöva någon som tar tag i mig ruskar mig omilt och pratar positiva saker om mig/med mig. Mina positiva sidor, ja jag vet inte, men det verkar komma i skymundan efter både den ena felsägningen efter den andre, eller det ena skämtet som missförstås efter det andra.
Ikväll kom ännu ett, så nu fan låser jag in mig, super mig under bordet och mår skitkasst i allmänhet.

Livet suger!!!

//Branting

Kommentarer
Postat av: Jojo

Skall jag komma till dig och ruska om dig ordentligt? *tittar lite forskande på* *krama om*

2007-10-27 @ 00:42:44
Postat av: Tobbe

För helvete!
Nu kommer du hit och kollar lite på fotboll. Garanterar inte några bra resultat, men fotboll kan man ändå lita på att den gör en besviken.. =)Ses sen!

Postat av: Lowe

Vi kan ruska om varann då. För känner nog precis likadant, om inte värre. :( Hörs när vi hörs vännen! Hoppas du mår bättre snart! kram

2007-10-31 @ 19:36:41
Postat av: Marina

Syftar du på nån särskild?... Tråkigt att du mått sådär. Men som sagt, man behöver självklart få fram sina bra sidor och få höra det...

2007-11-01 @ 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback