En helg har varit..

..och jag hjälpte en kompis att flytta.
Det gick relativt bra tycker jag trots allt, otränad som jag är borde jag haft ont i varenda muskel men det blev ingen träningsvärk. En hel del trappsteg blev det kan jag säga och man flåsade och frustade ganska rejält ett tag men sen kom andra andningen och då gick det av bara farten =)
Svetten lackade förstås, antar att mina vänner undrar när jag ska få hjärtsnörp men serni, det kommer aldrig att hända ;)
Kvällen tillbringades med flyttsällskapet i den nyinflyttade lägenheten tillhörande T&C, trevlig kväll med tacos, öl, spel whiskey, minnen och nyskapande minnen..

Fredagen ägnades åt jobb samt fika med en kär vän.

Söndagen ägnades åt slappande, denna min favoritsyssla numera, sen träningstankarna skjutits åt sidan..
Kan konstatera att AIK är borta från guldstriden, ja tillomed från en UEFAplats :(
Bara ta nya tag nästa säsong, en bättre början då kanske!!

//Branting

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tack så mycket ang foton på mig. KP

2007-10-11 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback