det flödar

Trånande

Nästa gång

tar jag dig med storm

med stora steg

kliver jag in i ditt hjärta

kärleken flödar

kyssar och smek

långa avstånd

mellan hjärtan som brinner

snälla säg att vi hinner

Starka band

knyts om nätterna

guppande täcken

svettiga brinnande kroppar

kyssande munnar

smekande fingrar

Dagarna blir evighet

vandrande på moln

leende kroppsspråk

sprittande ben

nervösa kittlanden

Famlar efter dagdrömmen

när jag sitter ensam i sängen

löser en soduko

längtar efter dig

Skriver snart ett mail.

07-10-12


Brandskattad

Brinner i natten

i drömmen är jag med dig

du sitter bredvid mig och skrattar

du ler när jag ser dig i ögonen

och säger att du vill

Kysser dig ömt med fumlande läppar

smeker din kind med min hand

trevande tungor som möts

en omfamning ett leende

är allt som behövs.

Pratar med dig dagligen

pratar om allt vi gjort

allt vi velat och vill, bli

du är en tanke i mitt inre

för jämnan och för alltid

Framtiden är osäker

vad ska vi bli

när vi blir större

ska det bli vi

som möts iallafall

till slut

07-10-12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback