Öppna rus

Du har mördat mitt liv
mördat min längtan
efter kärlekens tid
som aldrig kommer igen
Människor tittar o tittar
kan inte bestämma kan inte få ro
själen har blinkat o blinkat
som ett rödljus på gatan
när blir det grönt 
räcker det med gult
Guldet tynger runt halsen
som en snara dras åt om min hals
växlar identitet om kvällen
schizofreni manodepressi´
vågar inte bli borta och förbi
Stannar i ensamhet
vågar inte lämna mig ute
öppna min själ lufta min kärlek
längtar efter din närhet
åter parkeringshus
öppna rus

//Robban

Kommentarer
Postat av: warin

Ja precis, hoppas den perfekta lägenheten dyker opp.. ja precis, fattar inte hur folk kan röka så mycket INNE och bryr sig inte ens om att vädra..*urk* du gillar visst skriva dikter, du :D kommer du på dem själv?

Postat av: Susanna

Hahaha... klänga på ett ställ?! *asg*
Jodå, det gjorde jag, men inne på H&M ;)

2007-03-29 @ 23:04:09
URL: http://manulog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback