Demonparad

Jagas av mina demoner
och jag undrar varför
varför är det så
jag viner fram bland de öde landen
nere i skåne fann jag ro
bland pilträd och mylla
försvann en demon
vapnet i pennan
vad kan du göra åt det min vän...
Ingen har nånsin känt som jag förut
ingen kan tänka sig
ingen kan tro
jagar i nattens mörker
i dimman lättar tron
ljus glimrar i fönstren
när jag slumrar till under en bro..
Drömde att jag flög
i en luftballong över haven
förbi alperna i dagsljus
landade på en vingård
i Toscana
mottogs som en hjälte i mina trasor
bjöds på lokala läckerheter och vin
hjälpte till med druvskörden
och drog vidare sen...
Vaknade av en duvas skit i mitt öra
for upp och log
himlen var vitblå, än var av silver
"älskar dig livet" tänkte jag
det var så längesen
så längesen jag lyftes till skyarna
så längesen jag var kär...

BigB.

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Haha jaa det var mysig det..;) Han ställer för kul frågor nu på sistone... härlig..:D

Postat av: Ärtan

Såg att du hojtat på msn, hahahah nää det var inte soffa jag gick på promenera med.. du hajar väl... hahahha en vän som kallas för soffan..;) Så stark är jag inte... men är säker på att du är starkare än vad jag är så du kanske kan promenera med soffa? :D

2007-01-07 @ 16:19:00
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Lowe

Missa inte att jag skrivit ett inlägg på den förra bloggen nu bara. på tävlingen! :D Sitter för övrigt här o dricker öl o firar att jag skickat in min uppsats idag!!! GRATTA mig då!! :D Tihi, känns så skönt! Hörs nån dag! kramisar från fylle- mig!!

2007-01-07 @ 23:44:48
Postat av: BigB.

Kul att ingen skriver om detta inlägg på detta inlägg =(

2007-01-08 @ 20:00:14
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback