Pappa

Idag låg ett brev på hallgolvet när jag kom hem från jobbet, tänkte julkort direkt.
Men se det var det inte utan det var mycket trevligare än så nämligen första livstecknet från min far på många år.
Vi sågs senast hos min farmors 75 årsdag om jag inte minns fel och jag tror att hon fyller 80 nästa år.
Först kändes det lite vemodigt när jag såg hans handstil, alltid stora bokstäver, men ju mer jag läste ju mer glad blev jag. Han skriver att han är ledsen att vi inte haft kontakt, han skriver varför och han skriver att han vill ha kontakt och att han saknat/saknar mig =)

Det värmer, jag saknar min pappa och har saknat honom länge.
Självklart var jag bitter på honom under många år för att han "övergav" oss men numera känner jag ingenting tills jag så fick brevet.

Nu kan jag börja känna igen!!!

Annars sitter jag och är nervös över en grej som tja den är väldigt privat och rör bara familjen, men den kommer påverka mig enormt framöver.. Positivt förhoppningsvis!!

Nu ska jag sova =)

//Branting

Kommentarer
Postat av: Mika

Vad härligt! En tidig julklapp iaf ;)KRAMIS

2007-12-15 @ 23:27:27
Postat av: Lowe

Underbart för dig. Hoppas framtiden blir bättre o att ni kommer ses oftare, eller iallfall så det löser sig på bästa sätt! Glad för din skull! Kramas i massor

2007-12-18 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback