haft skoj - lurats

Var på systemet idag - hade beställt en whiskey osm jag älskar: Glenmorangie, Sherry Wood Finish. När jag betalade så visar man fram en lapp o hon slår in en massa koder och så sa hon beloppet och "haru leg?"
Var tvungen att fråga om igen och då frågade hon igen "Haru leg?"
Jaaaaa det har jag svarade jag och visade stolt upp det =)
Hon trodde knappt sina ögon när hon såg min ålder och räckte tebax leget.

Relativt många blir förvånade över min ålder när de får veta, är jag verkligen så ungdomligt fräsch eller är jag bara barnslig i mitt beteende??

Apropå barnsligt så har jag lurats lite med en hel del som läser min blogg. Ganska skojigt men löjligt samtidigt, håller med en del.
Det gällde förstås "secret love" länken =D
Det gäller förstås att inte ta åt sig så förbaskat och le samt skratta lite emellanåt =)

Imorgon sista arbetsdagen innan jul, lön dessutom så jag ska bli den leende lagerchefen imorgon som alltid kring lönetider *skrattar*

That´s all folks!!

//Branting

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag fick visa min leg i somras trots mina 37 år... Visst e det skoj! Du får ta det som komplingmang. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!! Kram

2007-12-20 @ 20:16:46
Postat av: Lowe

Man e ju inte äldre än man gör sig, så tjaaa...ska vi säga att du e 18?! ;) Förevigt ung! *ler*
Kram på dig o god fortsättning! Hörs snart! *kram*

2007-12-26 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback