Fler bloggar

Vet att jag inte är världsbäst på att skriva blogg men det finns de som är sämre, lovar det Finns det!
Nu när jag befinner mig i skånemetropolen Malmö så hade ett par 3-5 bloggar setat fint att läsa men tror nån att folk har tänkt på det? nej just det, så här sitter man med 52 min kvar på sidewalk express och har redan läst ut alla favoritbloggar.. Trist!!
T som brukar vara den som levererar 3-4 bloggar om dagen har hunnit med en sen jag drog fr¨ån Öret igårkväll, en annan av de 2 faktiskt =)
Jo jag ska skriva sönder mig själv elelr så ska jag strunta i att sklriva nåt väsentligt för är det inte så man gör på en blogg, skriver sånt andra får läsa men det innersta får ju ingen läsa utan mer ta reda på själv,..

Denna jävla dator, när man skrivit en stund hoppar den tebax till ursprungssidan, tur jag kopierar texten då o då annars hade ni inte haft nåt att läsa nu ju :P

Ska smurfa runt både här o var och sen driva ytterligare någon timme innan jag kan åka tebax. Lovade min värdinna att hålla mig udnan några timmar så att hon kunde plugga ifred, så det blir att bita ihop. Har varit runt i hela stan, från Centralen till Triangeln, in på lite affärer såsom JL, PEAK, Åhlens, Stadium (3 affärer) (yrkesskada, man kan inte låta bli att se vilken service, hur det är uppbyggt eller annan som finns på den affären som inte vi har)
Ja o så några affärer till, och så har jag käkat lunch också =)

Tja nu vet ni iaf var jag är och varför jag inet svarar om ni ringer på dörren. Om någon ändå får för sig att ringa på, bli inte förvånad om nån öppnar för lillebror är där på besök ;)

//Branting

Kommentarer
Postat av: Lowe

Låter ju som du har haft det bra hörrö ;) Hoppas att du hittade nåt sätt o fördriva tiden sen iallafall. Hörs snart grabben! Kraaam

2007-12-07 @ 19:25:12
Postat av: Mika

Njut av helgen i Skånelandskapet...alltid skönt att komma bort vetajadu ;9 Kramis

2007-12-08 @ 13:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback