Tankar & Tycken

Jag bara skrev nåt... från tanke till ord, från dig till mig, överföringar...


Längtan på dig, tar knäcken på mig
har väntat och väntat, nu ger jag upp
Soldater marscherar kortare tider än så
sniglar kryper en mil eller två
nu ser jag ljuset, ett liv utan längtan
ett liv utan tankar, på oss vi två

---------------------------------------------------------------------

Jag längtar efter:
mitt paradis mitt eden
min kärleksros min eld
min kvinna i livet
våren sommaren, värmen kärleken
sena kvällar med utebad
rum och plats
en stuga med utedass
egen biosalong vännerfåtöljer
blonda hårstrån på min kudde
på min tröja i mitt badrumskar
skrikande bebis barnkalas
upproriska tonåringar krävande liv
högre lön, menmest av allt
DIG!

-----------------------------------------------------------------

from now and ´til next time, I´m done

BigB.



Kommentarer
Postat av: Ärtan

Oh vad fint du skrev.. kom du på det själv?...
Ja tack tack ang bilderna..:) Ja, blev det Harrys ikväll för din del? :) Min helg var lugn. nää lite fullt upp kanske.. var inne på EM o beställt mörka soffan som jag tidigare har bloggade om o bad om hjälp..:) KOm om två veckor..:) när kom dina soffor?.. Sen var man på bilmässa här i stan.. det var trevligt..:) Imorogn ska man ha tvätten.. orka egentligen inte! men... jaja..:) kramkram

Postat av: felicia

Fint skrivet här med!
och intressant att läsa lite om dig i den förra bloggen :-)

2006-10-02 @ 10:42:13
URL: http://flisan79.blogg.se
Postat av: Marina

jag säger bara OJ oj oj...... som vanligt blir man helt tagen! Puss och kram på dig...

2006-10-02 @ 19:09:19
Postat av: Ärtan

Hihi ja förstår... jag som inte är så bra på sånt... vill gärna kunna det.. men..hih.. jaa, min är snabbare än din! :P hihi... jaa det ska bli skönt att ha något ny härhemma snart!:D

2006-10-02 @ 23:26:55
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: warin

Mmm.. Jaa besluten känns rätt :d Även om jag KOMMER att ibland klaga över hur stökigt det är :P

2006-10-03 @ 19:54:45
URL: http://warin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback