somethings... I don´t know...

Alone is good, he said
walking down the street
head above the surface
scared sacrifying friends
She ment, lonliness is less
more is twosome
but never with anyone
like you..
Love got nothing to do with life
only lonliness people thinks so
but that´s wrong he thought
threesome is bad
twosome is good
how can love
be bad
when you´re so sad!?!

(ovan: vad jag än skrev så får det stå kvar, fattar inte ändå :S )


Fri att älska
fri att älskas av
människor i frihet
fängslade endast av ögon
tindrande smaragder
diamanter
bland ditt svarta mjuka hår
din sammetslena hud
dina tunna läppar...
Ett bröst blottat
trösta mig
släck min törst
gör min hårda lem vek
smek mina sinnen med orden
så lena och söta
från din mun, ditt hjärta
Släck min lust
med din mjuka kropp
med dina fingrar på min bringa
din mun på min hals
betäck mig med ditt sköte
åhh kvinna...

*host host, jaaa det e snart vååååååår*

BigB.

Kommentarer
Postat av: BigB.

E-L: Voj, många gör det, borde nog fnura på att utbilda mig i skrivkonstens alla regler =)

Postat av: Jojo igen

Du kan få låna en bok av mig - "ad Herrenium", den tar upp en hel del hur man lägger fram ett tal och så.. ;) kramis

2006-03-20 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback