En favorit o repris

denna skriftning har jag publicerat på andra ställen, Lunarstorm och på DövasNätverk, tänkte posta den här med, bara för sakens skull...

I Mina Tankar

Smek mig kvinna

älska mig för den jag är

var med mig inatt

och jag är din för ett helt liv..


Ta mig i brasan

omfamna mina kulor

slicka mig i örat

kläm på mig, var du vill!..


Känn mitt hjärta

slag på slag

nerverna utanpå

stålfästen...


Sparka mig på smalbenet

slå mig hur hårt du vill

nyp mig på bröstet

bit mig i örat

stampa på min fot

kan jag bry mig mindre..


Pussa mig lite

Krama mig mer

var min vän och säg att du bryr dig

mer vill jag inte höra

idag orkar jag inte leva

bara vara

med mig och mina tankar

med mig och mina demoner


Bara vänta på mig

jag finns där inom en tid

en vecka en minut

en månad en timme

en tid så kommer jag

jag vill, det vet du...

05-11-24
BigB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback