Lundell for U

"Se hur hon kastar med håret där hon går
livet vaknar längs hennes väg
Jag borde se åt ett annat håll
men mitt hjärta följer varje steg
Jag e en dåre som aldrig lär
Jag är en man på drift igen
jag har levt utan lust, på en bortglömd kust
ingens man ingens vääään

Hon gör mig galen, jag vill ha henne hos mig inatt
Hon gör mig galen, hon gör mig galen
Hon kan bli min frihet, hon kan hjälpa mig ut härifrån
Hon gör mig galen, hon gör mig gaaaaalen"

Du gör mig knäpp kvinna
låt mig få veta
låt mig få känna
livet brännas
i din kakelugn
kärlek, religion
mitt ord mot din fantasi

BigB.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow......

2006-02-11 @ 16:40:46
Postat av: Lisa

Här har vi den nya Carl Mikael Bellman.

2006-02-11 @ 23:37:12
Postat av: Felicia

Otroliga fina och starka dikter!

Postat av: Råbärt

Njaaaa, se det såhär, det inom " " är låttexter, så inte eget material =)

2006-02-12 @ 13:12:11
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback