Lundell 4 moi

"Jag såg dig i vimlet idag
i varuhusets värme idag
din kappa var blå
o din sjal dolde ögon som log
Jag stod där förälskad igen
förlorad, förförd igen
Som ett nyfiket barn,
på jakt efter ett mysterium som dog
Men den vuxne man, som jag bor i
tog sitt förnuft till fånga o gick
men ångra sig sen
o stod där med sin flackande blick
Vintern e så hård iår
o själen så full av sår
men jag vet var vi kan ses
jag vet var vi kan skriva vår bok"
"Rialto, av och med Lundell"

Hotellet väntar
de har bäddat vår säng
le mot mig älskling
jag väntar på dig
möt mig i lobbyn
min längtan är så stark
känslan av dina fingrar mot min hals
din lukt i min näsa, dina läppar
honungsglaserade liljekonvaljer

BigB.

Kommentarer
Postat av: Marina

Oj oj, du är ju minst lika skicklig som Lundell i de sköna förtrollande texterna...

2006-02-12 @ 22:06:31
Postat av: sanna

hej! vad gör du ? hur mår du?

2006-09-08 @ 17:21:57
Postat av: BigB.

är Sanna den jag tror hon är så blir jag ju glad att du hittat hit!! Jag mår bra och lever och frodas, visst ensamt ibland men det går ju =) Jobbar och sliter på Stadium i city som lageransvarig och kul är det =D
Vad gör du och hur är det själv, har samma msn som alltid så lägg till mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback